OBCHODNÉ PODMIENKY
- Turistická ubytovňa "HOREC" prevádzkovaný spoločnosťou
Sanatórium Dr. Guhra n.o., Tatranská Polianka 4, 062 01. Ubytovacie zariadenie je kategorizované ako turistická ubytovňa, ktorá poskytuje ubytovacie a doplnkové služby.
- Tieto obchodné podmienky (ďalej len OP) upravujú spôsob rezervovania služieb poskytovaných prevádzkovateľom ubytovne, prostredníctvom recepcie alebo rezervovania na webovej stránke www.ubytovnahorec5.webnode.sk, jej podstránkach a subdoménach.
- Všetky podmienky, ktoré tieto OP neupravujú, sa riadia VOP a ubytovacím poriadkom ubytovne zverejnenými na internetovej stránke ubytovne.
- Výber a rezervovanie služieb
- Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť a zabezpečiť služby v rozsahu, v ktorom ich ponúka v čase rezervácie.
- Pri rezervovaní doplnkových služieb má objednávateľ nárok iba na poskytnutie takého počtu služieb, ktoré si riadne rezervoval. Rozhodujúcim je v tomto prípade potvrdenie rezervovania, ktoré je dokladom aj pre prevádzkovateľa aj pre objednávateľa.
- Objednávateľ má kedykoľvek nárok na dodatočné doplnenie rezervovania a rozšírenie rezervovaných služieb aj po vykonaní rezervácie.
- Platobné podmienky
- Služby ponúkané na stránke ubytovne je možné zaplatiť prevodom z bankového účtu, alebo zálohovou faktúrou.
- Pri zvolení platby bankovým prevodom na účet Sanatória Dr.Guhra n.o., je podmienkou potvrdenia záväzného rezervovania služieb zaplatenie zálohy vo výške 50 % ceny objednaných služieb.
- Pri zvolení platby formou zálohovej faktúry je nevyhnutné uhradiť 50% výšku zálohovej faktúry najneskôr 14 pracovných dní pred nástupom na pobyt.
- Ak objednávateľ v stanovenom termíne neuhradí zálohu za pobyt, rezervovanie služieb sa automaticky ruší v plnom rozsahu.
- Zrušenie pobytu a refundácia uskutočnených platieb
- Odstúpenie od zmluvy a zrušenie rezervovania služieb je vždy potrebné urobiť čo najskôr, aj s uvedením dôvodu, písomne alebo telefonicky s následným písomným potvrdením s uvedením nasledovných údajov objednávateľa: meno a priezvisko, trvalý pobyt, termín pobytu, číslo potvrdenia rezervovania, e-mailový kontakt, z ktorého bolo rezervovanie vykonané, číslo bankového účtu vo formáte IBAN vrátane dokladu, ktorým objednávateľ preukáže vlastníctvo uvedeného účtu. Odstúpenie od zmluvy je možné vykonať prostredníctvom e-mailu na adresu: prevadzka@guhr.sk, recepcia@guhr.sk, prípadne na tel.čísle +421944913446. Rezerváciou objednávateľ súhlasí v plnom rozsahu s obsahom storno podmienok. Pri zrušení rezervácie pobytu má ubytovňa právo zaúčtovať storno poplatky, ktoré sú uvedené pri potvrdení rezervácie.
- Storno podmienky:
28 dní pred pobytom - 10% z ceny pobytu
27 - 15 dní pred pobytom - 25% z ceny pobytu
14 - 5 dní pred pobytom - 50% z ceny pobyt - 4- deň nástupu na pobyt - 100 % z ceny pobytu
Pri výbere možnosti nenávratnej ceny je platba 100% vopred bez možnosti vrátenia platby
Zmena termínu rezervácie je možná bezplatne jeden krát a to minimálne 29 dní pred príchodom. Každá ďalšia zmena s poplatkom 20,-€ po konzultácii s recepciou
Sanatória Dr.Guhra n.o., alebo s vedúcou prevádzky.
- Bez ohľadu na spôsob úhrady rezervovaných služieb zo strany objednávateľa spôsob refundácie, ak má na ňu objednávateľ nárok v zmysle týchto obchodných podmienok, je vykonaný vždy bankovým prevodom z účtu poskytovateľa služieb. Celková výška refundovaných služieb v Eurách bude ponížená o všetky náklady spojené s pôvodnou úhradou objednávateľa (bankové poplatky, poplatky za služby pri platbách kartou, iné poplatky spojené s úhradou).
- Nástup a realizácia pobytu
- Po uhradení zálohy za pobyt bude objednávateľovi vystavený doklad o úhrade, ktorým bude rezervácia záväzne potvrdená. Následne sa objednávateľ pri príchode preukáže týmto dokladom.